Ebay – 10 auksinių patarimų!

Ebay – 10 auksinių patarimų!

Ebay – 10 auksinių patarimų tai raktas į sėkmę!

Per ilgus darbo metus Ebay įgijome nemažai patirties ir galime drąsiai pasidalinti keliais patarimais.

Pirmas: Iškilus problemai ar tiesiog ieškant atsakymų į klausimus, visada bendraukite ne su vienu Ebay konsultantu, o su keliais, o ypač, jeigu jaučiate, kad negavote tokio atsakymo, kokio tikėjotės.

Antras: Jeigu bendravote per „chat“ susirašinėjimus, būtinai išsisaugokite juos ateičiai. Pasitaiko, kad konsultantas suteikia klaidingą informaciją, dėl ko kenčia Jūsų paskyra arba Jūs pats nukenčiate finansiškai. Tad kaip įrodymą visada turėkite ankstesnius susirašinėjimus.

Trečias: Niekada nedarykite nieko už Ebay ribų, net jeigu pirkėjas ir prašo kažkokios nuolaidos, siūlosi mokėti tiesiogiai per Paypal, o tai pasitaiko gana dažnai, kai prekiaujama brangiomis prekėmis. Vienas ar kitas kartas Jums gal ir pavyks, tačiau anksčiau ar vėliau Jūs būsite sučiuptas ir nuo to kentės Jūsų kaip pardavėjo istorija ir Jūsų Ebay paskyra.

Na ir šiaip, Ebay kaip ir atliko savo darbą, pirkėjas pardavėją juk rado. 🙂

Ketvirtas: Stenkitės visus pinigų grąžinimus „refund‘us“ daryti per Ebay, negalvokite, jog jeigu tai darote per Paypal, tai Ebay nieko nemato. 🙂

Penktas: Atsitikus tokiai nelaimei, kad pardavę prekę Jūs jos neturite „Out of stock“, labai gražiai atsiprašykite pirkėjo, paaiškinkite, kodėl taip atsitiko ir pasiūlykite jam kažką, kad jis labai nesupyktų. Tam idealiai tinka nuolaida kažkokiam kitam jo pirkiniui „A fat discount“.

Taip pat kai atšaukinėjate orderį, pažymėkite, jog pirkėjas paprašė tai padaryti. NIEKADA nežymėkite, jog Jūs esate „out of stock“, kadangi ypač stipriai gadinasi Jūsų paskyros statusas. Ir apskritai, stenkitės, kad tokių „bajerių“ išvis nepasitaikytų. 🙂

Šeštas: Patariu visam laikui užmiršti, kad toks kaip Paypal app‘sas išvis egzistuoja. Ypač pardavėjams. >>>Čia<<< rasite daugiau informacijos.

Septintas: Parduotas pekes siųskite tik į Ebay nurodytą adresą, o ne i tą, kurį nurodo žinutėse pirkėjas. Jeigu pirkėjas prašo tai padaryti, atšaukite užsakymą ir paleiskite skelbimą iš naujo. Paprašykite pirkėjo pasikeisti į norimą adresą ir užsisakyti prekę dar kartą.

Aštuntas: Nevėluokite išsiųsti prekės per nurodytą laiko tarpą. Ir atminkite, jog Ebay skaičiuoja prekės išsiuntimą nuo paskutinio atlikto veiksmo.

Pavyzdys scenarijus

Esate pažymėjęs, jog prekę išsiunčiate per 24h, pardavėte prekę trečiadienį, tačiau dėl kažkokių tik Jums žinomų priežasčių prekę galėsite išsiųsti tik penktadienį. Tokiu atveju pažymėkite, jog išsiuntėte prekę kitą dieną kaip ir priklauso, tačiau siuntimo numeriuko „tracking number“ net nekelkite į Ebay po tikrojo prekės išsiuntimo penktadienį.

Kadangi Ebay skaičiuos, kad jūs išsiuntėte prekę nuo tada, kada įkėlėte siuntos numeriuką, o ne nuo tada, kada pažymėjote, jog išsiųsta, savo paskyroje gausite Ebay defektą „late delivery“.

To nežinantys labai dažnai sugadina savo paskyros statusą.

Devintas: Niekada, ABSOLIUČIAI NIEKADA, nesinaudokite viešuoju internetu jungdamiesi į savo Ebay ar Paypal paskyras. Daugiau informacijos rasite >>>ČIA<<<

Dešimtas: Užsiimantys prekyba Ebay, pabandykite naudotis ne vienu, o dviem ar daugiau monitoriais. Kas dar nežinojote ir nebandėte, tai man ačiū pasakysite. 🙂

Ebay - 10 auksinių patarimų!

Skelbimų kūrimas ir kiti darbai tampa žymiai lengvesi. Pabandykite įsivaizduoti, kad vienu metu vienam monitoriuje Jūs tvarkote nuotraukas, kitame ieškote Google informacijos apie parduodamą prekę, o trečiame formuojate skelbimą. Ebay spalvos pasidarys daug ryškesnės, naudojantis keliais monitoriais. 🙂

Sėkmės!

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *